Monday, May 2, 2011

Ma dan abah datang Perth

Seperti yang saya nyatakan di dalam post sebelum ini, ma dan ayah saya datang pada hari kelahiran anak ke tiga saya.

Sebenarnya, saya memang merancang kehadiran mereka awal beberapa minggu sebelum isteri saya bersalin, supaya senang nak bawa berjalan-jalan. Tapi tu la, mereka sampai sama dengan kelahiran Dalia. Yang paling kesian, pakcik saya dan isterinya, sebab saya tak dapat nak melayan sangat memandangkan terpaksa bekerja ke hospital. Lagi pun isteri saya terpaksa duduk di wad selama 4 hari.

Hari pertama, tengahari, saya bawa ibu saya ke hospital.








3D bersama Tok Ma


Petangnya, saya bawa pula abah, pakcik dan makcik saya ke hospital.








Bersama atok


Di sini waktu melawat agak panjang, daripada pukul 8.00pg hingga 1.00tgh, kemudian 3.00 ptg hingga 8.00mlm. Kami duduk di hospital sehingga 7.00 malam. Memandangkan saya tak dapat nak melayan sangat kunjungan pakcik dan makcik saya, maka malam tu juga masa nak balik ke rumah, saya bawa mereka melawat Kings Park. Saya pun tak pernah sampai lagi Kings Park waktu malam.






No comments: