Thursday, November 18, 2010

Hari Kedua Raya Korban

Hari ni, pagi-pagi lagi selepas hantar abang Long ke sekolah, saya, wife dan baby ke hospital sbb wife ada temujanji dengan dietician. Selesai urusan di hospital, saya bergegas ke Uni pula. Petangnya dlm pukul 6.00 slps balik dr Uni, saya sekeluarga ke Neil Hawkins Park@Taman burung. Wife nak berjogging, manakala saya malas nak berjogging hari ni, so saya dan anak2 hanya bagi burung makan je la. Tu la aktiviti kami dihari kedua raya korban ni. Berikut, sedikit gambar yg diambil ketika di taman burung.



Abang Long agak penakut...dia sekadar taburkan je makanan di atas tanah, manakala baby begitu teruja bagi makan burung atas tangan.

Abang Long tengok dr jauh je...baby jugak yg berani...
Burung kakak tua hijau ni datang agak lewat..tetapi lebih jinak drp burung kakaktua putih/pink...Senang nak ambik gambar burung kakaktua ni sbb ia mudah "bekerjasama".

Jinak burung ni...

No comments: