Monday, August 15, 2011

Happy moment...

Aksi riang dua beradik di sekolah...


5 comments:

Dr Singa said...

Along Angah dah ada baju raya tak..
:)

nazli said...

baju raya?....tak terpikir la pulak...ha..ha...ha...maklum la dah 2 kali sambut raya ala kadar....

Dr K said...

Memang dari kecik lagi mother tounge mereka English ke? Kalau tak, susah tak masa mereka mula2 masuk sekolah kat Perth? By the way, school fee mahal tak? Maybe saya nak pindah Perth :)

nazli said...

tak la...Long kenal english masa umur 6 thn...mula-mula sampai sini, sepatah haram pun dia tak tahu apatah lagi membaca...sekarang, bukan setakat bercakap, malah hebat mengeja dan membaca...thn lepas dia masuk final pertandingan mengeja (spelling contest)antara kelas...slang pun dah bunyi oz...selalu juga dia tegur saya sbb bunyi lain bila baca buku...ha...ha...ha..

Kanak-kanak tak susah...diorang cepat tangkap...mcm Ngah, tahun ni baru masuk sekolah...tapi banyak dah dia dapat...

Yuran sekolah...emmm kalau postgraduate student, anak2 mereka percuma..tapi kalau selain dari tu, rasanya mahal sbb ada member yang dtg sini kerja dan minta PR, setahun rasanya diorg kena dekat aud4000-5000 seorg...

artakus said...

Salam En. Nazli;

Saya dah ikut blog Nazli sejak Ogos 2011, dan Insya-Allah kami sekeluarga akan hidup di PErth kerana isteri akan sambung belajar di UWA januari tahun depan, 2012. Ada beberapa perkara nak saya tanya pada Nazli, kalau tak keberatan, mungkin lebih ssesuai kalau kita berkomunikasi melalui e-mai. Ini adalah alamat mail saya nombor19@gmail.com. Terima kaih ya.