Wednesday, September 29, 2010

Pesta Bunga 5

Hari ni ada dua xtvt yang saya lakukan bersama keluarga dan rakan2 di sini. Pertama, kami pergi ke Kings Park Wild Flower Festival dan kedua ke rumah terbuka (actually utk kami di belah utara dan beberapa rakan di selatan) Presiden MyPSAWA. Gambar bunga2 liar Australia (ada hampir 500 photo, of course saya tak tunjukkan semua) akan saya tunjukkan selepas posting bunga di Araluen ni.

Berbalik ke Araluen, banyak gambar yang saya ambil...ni adalah gambar2 bunga Araluen terakhir yang saya upload untuk posting ini.

Bunga ni sebesar duit syiling 20sen je...

Tulip kuning


Lebah berpesta madu
 
Macam bunga jambu air je...
 
Tulip oren kekuningan...

Suka tengok langit cerah tanpa awan...



Tulip putih
Bila saya perhatikan balik gambar2 yang diambil di Araluen, gambar bunga lagi banyak drp gambar keluarga saya...emmm...nampak gaya tahun depan kena g lagi ler...

No comments: