Wednesday, June 20, 2012

Sama ke?

Bila nak abis marking nih!!!!

Dok terpikir, adakah pensyarah saya dulu-dulu juga mengalami perasaan yang sama dengan saya sekarang ketika marking paper saya dulu.........
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
NAK MUNTAH HIJAU!!!....

7 comments:

Acik Erna said...

assalam nazli..jangan muntah hijau..rasanya sama jugak dulu tu..

pB said...

sib baik hijau


kalau kaler merah





dah jadi story lain

nazli said...

Ha...ha...kalau kaler pelangi, boleh masuk mastika...kalau merah bimbang penyakit....

marinahunny said...

hahaha sama kut hahahaha

kasihibu said...

sya pulak sedang mengemaskini buku2yang berlonggok longgok atas meja, aduhai penat jugak nak mengadap satu persatu tension pun ada.

nazli said...

Buku2 tu tak yah kemas...letak kotak tepi meja, pastu tolak je buku2 tu ke dlm kotak...cepat dan pantas...ha...ha...ha...

anaa said...

haha.. muntah ijau tu adakah sama macam muntah kangkung.. kekekke...sabo2....