Friday, June 1, 2012

KT i-City

Terengganu pun ada i-City juga...
Semalam, saya berbasikal ke situ dari rumah...jarak pergi balik dekat 37km...walaupun sakit urat satu badan sbb lama tak berbasikal, tapi berbaloi..

Rupanya, ramai manusia, tak kira tua, muda atau pun budak yang melepak sampai ke tengah malam...

Dulu-dulu, masa memula sampai di KT sekitar penghujung 2002, bandar KT mcm bandar hantu...tengah malam dah tak tahu nak ke mana...sekarang suasana dah banyak berubah...malam-malam pun ada ibu-bapa yang masih membawa anak-anak bermain di playground...

Guna handphone je....yg dlm DSLR belum ditransfer ke komputer....

2 comments:

Daddy Ziyyad said...

belakang hotel seri malaysia tu kan? saya baru tido sana 2minggu lepas...hehehe..

berbasikal? wahhh...

nazli said...

Ye betul...kat belakang hotel SM la...
Memang best berbasikal tapi badan memang sakit lepas tu...ha...ha..