Friday, July 8, 2011

Uni Photo shoot

Rabu lepas saya sekali lagi diminta menjadi jurugambar bagi sesi bergambar pelajar-pelajar PhD dan Dekan "faculty business and law"...

Cuaca agak cerah tetapi sejuk....

Sesi bergambar diadakan di depan bilik pelajar-pelajar PhD...

Apa yang saya perhatikan, tiada protokol, tiada iringan staf-staf fakulti (timb. dekan dsb) seperti mana di Malaysia (tempat kerja saya la...Uni lain saya tak tahu)...

Suasana amat mesra dan selesa....



Selesai bergambar dan beramah mesra dengan dekan, pelajar-pelajar perempuan Malaysia meminta saya mengambil gambar mereka pula memandangkan dua orang daripada mereka sudah tamat belajar dan bakal berangkat pulang ke tanahair.



Sesi bergambar dengan mereka banyak dilakukan di Perpustakaan universiti...






No comments: