Friday, June 3, 2011

Posing...

Saya dah beberapa kali ambil gambar anak-anak mat saleh..

Pada pandangan saya, mereka memang pandai posing...

Tak payah suruh, bila nampak kamera, automatik mereka posing...

Cuba tengok gambar di bawah yang saya ambil ketika tunggu Long keluar kelas...

Masa ni, anak mat saleh ni tengah bermain bersama Ngah...



Ngah, kalau suruh posing, mesti "fail"...

Long pun sama...

2 comments:

ridzuanriani said...

äin pun tak pernah posing. Slalu aku amik gmbr dia gmbr curi... Heheh.. Nak suh posing jgn harap, asyik lari jahhh..

DrSinga said...

kalau suruh posing...
mulalah buat jari 'pis' !!
dan sengeh tak natural...

terpeleotnya kaki anak mat Saleh tu!!!