Tuesday, November 30, 2010

Kereta kecil warna merah...

Masa tgk dok kemaskini data dlm external harddisk, terjumpa fail bertajuk "video". Buka je fail tu terjumpa video2 lama yg saya ingat dah hilang sebelum ni. Alhamdulillah, jumpa balik video-video yg saya ambil masa abang long masih kecil. Antaranya video di bawah masa abang Long baru berumur setahun 2 bln, ketika dpt "kereta baru" yg dibeli semasa lawatan ke Alamanda Putrajaya.





Video ni diambil di Kuarter Guru SMK Saujana...Saya mengambil video ni hanya menggunakan camera digital sahaja. Thn 2006/7 rasanya baru saya beli videocam. Itu pun terperap selepas saya membeli DSLR camera. Seronok tgk anak2 masa kecil. Rasanya, nak kena ambik gambar guna videocam la pulak skrg ni sbb dah byk ambil gambar guna DSLR camera.

Yang penting sekarang ni, kena buat "back-up" kot2 hilang lagi...

No comments: